Sunday, January 30, 2011

HARI ANUGERAH KECEMERLANGAN KOKURIKULUM 2010.

Alhamdulillah syukur kepada ALLAH S.W.T degan limpah kurnia-Nya anugerah kecemerlangan kokurikulum berjalan degan lancar pada tahun 2010...Pelbagai hadiah, sijil dan persembahan...memmang seronok sangat2 pada pagu yang indah itu...Alhamdulillah kepada ALLAH S.W.T kerana aku telah di berikan pelbagai anugerah selama 2 tahun aku mengaji di S.M.K PERIMBUN..berbeza ketika di tingkatan 5...walau bagaimanapun aku tetap bersyukur kerana diberi penganugerahan...ALHAMDULILLAH...
antara anugerah yang aku perolehi adalah seperti ANUGERAH BAKAT KECEMERLANGAN KEPIMPINAN, FINALIS KEPIMPINAN CEMERLANG, PENGERUSI PENGAWAS SEKOLAH, JURU ACARA BULAN TEKNIK DAN VOKASIONAL, WAKIL 2nd ASEAN SCHOOL GAME 2010..alhamdulillah memang terkejar2 aku naik atas pentas to..untuk mengambil hadiah..heheh..selain itu juga aku juga ingin mengucapkan TAHNIAH kepada tuan zailani redzuan, umi haira, asyraf, hafiz hamim, fareez, suryani, nor amirah  dan siti amirah yang telah mendapatakan pengiktirafan dari pihak sekolah...CAYOK la korang..heheh...










tidak lupa juga kepada saffa nur insyirah, syazwan ismail, arif yasri, hazim razif, rif rahman kerana telah mendapat anugerah masing2...tambahan juga kepada jurulatih muda cik fateh, firdaus abd.razak dan aidil rosli tahniah diucapkan..
kalau nak tahu ni la dia anugerah2 yang aku dapat...ALHAMDULILLAH...

No comments:

Post a Comment