Tuesday, March 8, 2011

DIA......

tidak tahu mengapa jika terlihat DIA aku berasa sejuk sahaja dan hati ku berdebar-debar bila terlihat DIA dan chat degan DIA...ADAKAH INI YANG DIPANGGILKAN CINTA??????owh tidak!!!!!belum masanya lagi untuk aku memikirkan benda ini kerana aku masih ada benda lagi yang belum dicapai iaitu menyambung pelajaran ke MENARA GADING.....bukan bermakna setelah aku ditempatkan di menara gading aku boleh bercinta..tak tahu la cakap kat sini lain tapi bila tengok lain..hehhee...anyway ini adalah lumrah kita sebagai manusia dan seorang hamba ALLAH dimuka bumi ini yang ingin DICINTAI DAN DISAYANGI.....ada bintang ada bulan, ada ADAM ada HAWA...balik pada cerita, orang yang aku maksudkan ini adalah seorang pelajar UNIVERSITI yang sebaya dan sama bilik dengan sepupuku...mcm mana kitaorang kenal pun tak tahu mcm mana..heheh...apabila aku chat degan dia di facebook hati ku berasa gementar..tak tahu mengapa mungkin dia ada aura yang kuat kot..hehehe..belum lagi bila bersemuka degannya jika aku dapat UNIVERSITY degannya..mau tak keluar hostel dibuatnya tak pun cover macho..hehhe..tapi DIA sudah dimiliki oleh orang so aku tak boleh la terlalu over dan seperti orang syok sendiri..walau bagaimanapun aku hanya anggap dia sebagai seoarang kawan dan seorang seri diahatiku walaupun dia seperti seorang yang garang tapi aku tahu dia mepunyai senyuman, hati yang lembut dan sopan santun..kalau semua nak tahu, ketika aku bersembang dengannya dia seperti seoarang yang serius dan tidak senyum or ketawa..tapi bila dah lama-lama berbual dengannya dia mula menujukkan perubahan iaitu da senyum dan ketawa dengan ku..oleh itu, setiap kali dia commen sesuatu perkara dan disudahai degan perkataan "hehehehheheeh" aku akan like...itu la DIA..

                                                          ................THE END..............

                                                                  

No comments:

Post a Comment