Friday, February 25, 2011

USAHA YANG BERBALOI...

SYUKUR ALHAMDULILLAH KEHADRAT ILAHI...keputusan STPM (SIJIL TERTINGGI PELAJARAN MALAYSIA) aku sangat membanggakan..berkat usaha, doa, dan sokongan dari keluarga,cikgu2 dan kawan2 selama ini akhirnya aku memperoleh 3 prinsiple (lulus) dan 1 subside (separuh lulus)..walau bagaimanapun aku tetap bersyukur kerana apa yang tertulis didalam kertas tersebut aku adalah hasil usaha aku selama ini..oleh itu dengan rasa terharu dan terperanjat aku mengeluarkan air mata untuk menunjukkan bahawa aku berpuas hati dengan pencapaian dan berkat usaha aku sendiri...oleh itu, aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan RIBUAN TERIMA KASIH 100000000000000000000000X YANG TIDAK TERHINGGA KEPADA ABAH(AHMAD BIN MARAM), MAMA(ROHANI BINTI LATIF),CIKGU SHAHRINA(pengajian perniagaan1n2),CIKGU HANIM (pengajian am 1),CIKGU CHEONG PEI PEI (pengajian am 2),CIKGU JAMILAH MAT YUSOF (sejarah asia dan malaysia),CIKGU MAIMUNAH(sejarah islam dan tamadun dunia),PUAN MELATI(bahasa melayu 1n2),PUAN SUZANA(ekonomi makro n mikro), PUAN AZLINDA(cikgu yang memberi semangat kepada diri ku)dan PUAN JURAIZAH(muet) , CIKGU MOHD ZAILANI RIDZUAN,
FADHIL,FAREEZ,AZLAN,HAFIZ,ASHRAF,BAZILAH,NUREEN,ADINA,FARHANA,NISHA,SUHANA,
YULIANA,YULIANI,SITI AMIRA (mia), NOR AMIRAH ROSMAN,UMI HAIRA,SURYANI,KAVITHA,VIVIEN,ILYA dan SARAHIN, CIKGU-CIKGU DI SMK PERIMBUN SERTA PELAJAR-PELAJAR YANG MENGENALI DIRIKU..I LOVE U ALL!!!!!...kerana mereka2 semua inilah saya semakin membangun dan bersemangat untuk menjadi orang yang berguna kepada masyarakat,negara,agama dan bangsa...!!!!!!!

No comments:

Post a Comment